Autobusem křížem krážem / VÍDEŇ

24. října 2016 v 18:55 | Ejnyt |  CESTOVÁNÍ
Ahojky!

Jsem právě ten typ člověka, který miluje cestování. Možná ještě víc to těšení, chystání a potom tu samotnou cestu. Každopádně, na tenhle článek jsem se popravdě těšila už od srpna, kdy mě samotné téma napadlo. V hlavě mám tolik vzpomínek, které už se pomalu sypou ze svých krabic a míchají dohromady, takže pokud vás baví cestování, tak si tu určitě příjdete na své..a pokud vás nebaví, tak se aspoň můžete zasmát nad tím, jak jsme to zas pěkně vymňoukli. :D
Už pátým rokem jezdím na poznávací zájezdy. Je to ideální, když tu zemi neznáte a nejlepší je, že všechno podstatné za vás vyřeší cestovka. Pokud jedete na vlastní pěst, občas se z toho stává spíš stres, než odpočinek. Tady jenom nasednete do autobusu a jedete hurá vstříc novému dobrodružství! S řízkem v batohu <3 Už to nebudu dál prodlužovat, tady jsou mé cestovatelské zážitky!

VÍDEŇ

Město, které jsem si zamilovala už jako malá holka, díky Rexi! A kdo říká, že se na to nekoukal, tak pěkně kecá! :D Poprvé jsem tam byla asi v sedmé třídě, poznávácí zájezd se vším všudy! Zámky, kostely, náměstí, Sacher, kočáry a řízek přes celej talíř! Prostě krása ve všech směrech. Jediné co mě mrzí, že jsem si o tom výletě nenapsala ani řádek, takže už si zpětně
nemůžu vybavit všechny tři dny..
Den, kdy jsem podruhé navštívila Vídeň, byl školní výlet asi před dvěma lety. Bylo to jedním slovem neskutečný a nikdy na to nezapomenu. Vyjeli jsme asi ve tři ráno, s tím, že jsme spali v autobuse tak max. 2 hodiny. Znáte to, školní výlety. :D Nevím moc, jak bych ten výlet ještě dál popsala, protože je to ten typ vzpomínek, který se strašně těžko sdílí s ostatními..ale jeden menší příběh tu mám. Ve Vídni je jedna obrovská obchodní čtvrť Mariahilfe strasse, která by se dala přirovnat asi k delšímu Václaváku. Velký město = hodně obchodů = Hodně lidí = Zloději. Pohybuje se tam jedna určitá skupina lidí, spíš holek, které k vám zčista jasna příjdou a vrazí do ruky růži. My se jenom usmáli a poděkovali, jakože kam se hrabe Praha, když tady vám jen tak pro radost dají květiny, ale všechno, co dostanete jen tak, zavání průšvihem. Samozřejmě, hned chtěli peníze na nemocné dítě, autobus a podobné věci.. Když jim tu růži chcete vrátit, že ať si ji teda nechaj, tak vám ji vytrhnou, začnou nadávat a odejdou a pokud jim nějaké peníze dáte, tak řeknou, že chtěj víc.. Takže to je jen taková malá rada, pokud pojedete do Vídně, NIKDY SI OD NIKOHO NIC NEBERTE !! Na konci celého výletu byly asi 3 hodiny v zábavním parku Prater. Jelikož nesnáším ty wau atrakce typu volný pád a všechno, kde jste 90% času hlavou dolů, tak jediné co se mi fakt líbilo, byla horská dráha. Jsem hrozná, já vím.. :D
Teď už si na svůj seznam dní ve Vídni můžu připsat další. Který jsem prožila teďka čerstvě. Ráno jsme vstávali v jednu a v 8 jsem byli ve Vídni. Jen taková menší vsuvka, jel tam i jeden strašně sympatickej kluk, u kterého jsem se klasicky odhodlala jen na to blbý usmívaní.- Popravdě jsem mu tajně vysílala signály typu "řekni něco", ale zřejmě má jinak nastavenej systém, achjo, že já se pořád snažím.. Ale zpátky k Vídni! Jako první jsme byli na zámku Schünbrunn, který je prostě okouzlující ať tam jste kdykoli. Jenom škoda, že byla taková zima a já pořád monitorovala toho kluka. Okay, okay, už toho nechám.. Prohlídka byla moc fajn! Dostali jsme česky mluvící elektronické průvodce a v pozadí hrála krásná klasická hudba.
Největší zážitek z toho dne, byla moje oficiálně první jízda v kočáře! Možná už jsem někdy jela, ale to bylo kdysi dávno a už si to ani nepamatuju.. Každopádně bylo to tak strašně krásný!! Vždycky jsem tím pohrdala, zbytečný, říkala jsem si, ale teď to vidím jinak. Je to vážně nezapomenutelný. :)

Shrnutí: Vídeň je nádherné město, plné milých lidí, úžasného jídla a pohodové atmosféry. O památky tu určitě není nouze a můžu 100% říct, že se tam chci ještě v budoucnu vrátit.

A co vy? Byli jste někdy ve Vídni?

Mějte se prima!

S láskou, Vaše Ejnyt <3

1 člověk ohodnotil tento článek.